Benify

Teemme asiakkaistamme houkuttelevampia työnantajia

Lue lisää

KERRO EDUISTA TEHOKKAAMMIN

Laajan ja kiinnostavan etuvalikoiman avulla yrityksestäsi tulee houkuttelevampi työnantaja sekä nykyisille että potentiaalisille työntekijöille. Älykäs ja käyttäjäystävällinen etuportaalimme mahdollistaa henkilöstöetujen selkeämmän havainnollistamisen ja vaivattoman hallinnoinnin.

SUUREMPI HYÖTY HENKILÖSTÖEDUISTA JA PALKITSEMISESTA

Kuinka paljon henkilöstöetuja arvostetaan?
kuinka tietoisia työntekijät ovat palkitsemisesta?

HELPOMMIN TAVOITTEISIIN

HR:n aika kuluu usein monien manuaalisten prosessien hallinnointiin, henkilöstölle viestimiseen ja neuvotteluihin useiden eri palveluntarjoajien kanssa. Varsinaiset tavoitteet ja kehitystyö jäävät helposti jalkoihin, kun resurssit kuluvat muuhun. Benifyn etuanalyysi kartoittaa, miten ja mitä prosesseja tehostamalla pääsisitte helpommin tavoitteisiinne.

 

OIKEITA ETUJA KUSTANNUSTEHOKKAASTI

Tiedätkö, mitä etuja yrityksesi työntekijät oikeasti arvostavat? Entä mitkä maksavat yritykselle eniten? Henkilöstöeduista neuvotteleminen vie aikaa ja niiden kustannukset ovat korkeat, vaikka todellisuudessa työntekijät eivät ole välttämättä edes tietoisia työnantajan tarjoamista eduista. Etuanalyysimme kertoo, mitä etuja yrityksesi työntekijät oikeasti arvostavat suhteessa niiden kustannuksiin. Toteutetun analyysin myötä kokonaisymmärrys henkilöstöetujen kustannuksista ja niihin liittyvistä prosesseista paranee.

Yksi palvelu:

Kaikki tieto eduista ja palkitsemisesta samassa paikassa yksilöllisesti viestittynä.

Räätälöity:

Räätälöity portaali
yrityksen ja sen jokaisen
työntekijän tarpeisiin.

Todistettu:

Miljoonia työntekijöitä 30 maassa käyttää Benify-ratkaisua

Mitä teemme

Benifyn hyödyt

  • KOKONAISKOMPENSAATIO

    Työntekijät ovat keskimäärin tietoisia
    vain noin 70 % työnsä tarjoamasta
    kokonaiskompensaatiosta.
    Autamme muuttamaan asian.

  • LAAJA ETUJEN VALIKOIMA

    Tarjoamme kumppaniemme
    kautta valtavan määrän
    etuja, joista yrityksesi
    työntekijät voivat
    valita mieleisensä.

  • Viestintä

    Oikea tieto, oikealle ihmiselle,
    oikeaan aikaan. Benify
    tekee henkilöstöviestinnästä
    yksinkertaista ja tehokasta.

  • AUTOMATISOINTI

    Ratkaisumme mahdollistaa
    monen HR:n hallinnollisen
    prosessin automatisoinnin,
    jolloin aikaa jää henkilöstön
    kehittämiseen.

  • SITOUTTAMINEN

    Portaalimme avulla
    työntekijät voivat itse
    seurata ja hallinnoida etujaan.

  • HOUKUTTELEVUUS

    Portaali antaa joustavan
    työkalun työnantajamielikuvan
    rakentamiseen ja ylläpitoon.

  • KUSTANNUSTEHOKKUUS

    Kun etujen hallinnointiin kuluu
    vähemmän aikaa ja työntekijöille
    tarjotaan laaja valikoima rahanarvoisia
    etuja, rahaa säästyy sekä yritykseltä että
    sen työntekijöiltä.

  • ETUANALYYSI

    Analyysimme selvittää,
    mihin HR:n resurssit kuluvat,
    mitä etuja työntekijät oikeasti
    arvostavat, ja mitkä ovat yrityksesi
    tärkeimmät kehityskohteet.

Yhteistyö Benifyn kanssa on hauskaa ja he tekevät aina sen, minkä lupaavat. Innostuneisuus ja ilo toimia yhdessä tarttuvat.

- Jonas Weckström, HR-Johtaja , Studentwork Sharper Oy

Benify auttaa meitä tarjoamaan 10 000 työntekijälle hyviä etuja riippumatta siitä, missä he työskentelevät.

- Ulrika Englund, Sandvik

Benify tarjoaa niin paljon enemmän kuin vain etuja käsittelevän portaalin. He auttavat meitä tulemaan entistä houkuttelevammaksi työnantajaksi.

- Fredrik Johansson, Swedavia

RUNSAASTI ETUJA

Ihailemisen arvoinen valikoima

  • Tanssi-
    kursseja
  • terveyden-
    huoltoa
  • kuntosaleja
  • Lasten-
    hoitoa
  • online-
    kursseja
  • kulttuuri-
    etuja
  • Vuokra-
    autoja
  • Koti-
    vakuutuksia
  • lounasetuja
  • Ravinto-suunnittelua
  • Alennuksia
  • Joogaa
  • Hierontaa
  • Kursseja
  • Stressin-
    hallintaa
  • Uimahalleja
  • Fysioterapiaa
  • Liikuntaa
  • kimppa-
    kyytejä
  • Majoitusta
  • Polku-
    pyöriä
  • valmennusta
  • Joukko-
    liikennettä
  • seminaareja
  • Juoksu-
    valmennusta
  • kotipalveluja
  • lehtiä
  • leasing-
    autoja
  • kodinhoito-
    palveluja
  • Kuntotestejä
  • Näon-
    tarkastuksia
  • lahjoituksia
  • Koulutuksia
  • Jalkahoitoja
  • joululahjoja
  • Henkistä-
    valmennusta
  • ryhmä-
    liikuntaa
  • benifycard
  • Ruoka-
    toimituksia
  • Laihdutus-
    valmennusta
  • Matkailua
  • Työlaseja
  • Työpuhelimia

Oppaasi etujen viidakkoon

Laajan ja kiinnostavan etuvalikoiman avulla yrityksestäsi tulee houkuttelevampi työnantaja sekä nykyisille että potentiaalisille työntekijöille. Älykäs ja käyttäjäystävällinen etuportaalimme mahdollistaa henkilöstöetujen selkeämmän havainnollistamisen ja vaivattoman hallinnoinnin.

 

PARHAIDEN YHTEISTYÖKUMPPANEIDEN AVULLA PARHAITA ETUJA

Palvelumme mahdollistaa eri palveluntarjoajien etujen hyödyntämisen ympäri Suomen yhden portaalin kautta. Edustamme maailmanlaajuisesti yli 800 000 työntekijää, mikä antaa meille ainutlaatuiset lähtökohdat neuvotella parhaista eduista juuri sinun yrityksesi työntekijöille. Neuvottelemme aina etuja kerralla myös koko asiakaskunnallemme varmistaaksemme, että meillä on aina parhaimmat alennukset.

YRITYSKOHTAISET EDUT

Kaikkien Benifyn neuvottelemien etujen lisäksi jokainen asiakkaamme voi lisätä omat yrityskohtaiset henkilöstöetunsa palveluun. Oli kyseessä sitten lomamökit, koulutukset tai työpaikan oma kuntosali, teemme eduista viestimisen helpoksi ja niiden hallinnoimisesta tehokkaampaa.

Pay2Go

Mobiilisovelluksemme kautta edut ovat aina henkilöstöllänne mukana. Sovelluksen kautta voi hyödyntää etuja, alennuksia sekä verottomia henkilöetuja kuten liikunta- ja kulttuuritukea. Sovelluksesta näkee suoraan kaikki mukanaolevat palveluntarjoajat ja heidän tarjoamansa palvelut, joista kukin työntekijä voi valita ja maksaa haluamansa näppärästi puhelimen kautta. Työntekijät näkevät palvelusta henkilökohtaisen saldonsa ja voivat maksaa palvelut suoraan paikan päällä. Maksusta tulee heti vahvistus puhelimen näytölle sekä sähköpostitse käyttäjälle ja palveluntarjoajalle. Olemme varmistaneet että käyttö on aina helppoa ja nopeaa!

ALENNUKSET TEKEVÄT ELÄMÄSTÄ ENTISTÄ PAREMPAA

Kaikki rakastavat tarjouksia. Jokainen asiakkaidemme työntekijä saa käyttöönsä Benifycard – henkilökunta-alennukset, joita voi hyödyntää sadoissa liikkeissä ja verkkokaupoissa.

HAASTEENA ETUJEN HALLINTA?

Helposti hallittavat edut ovat palvelumme ydintä. Säästämme teiltä hyvien etujen etsimisen vaivan ja  automatisoimme nykyisten etujen hallinnoinnin.

Tuote

Etuportaalin avulla
henkilöstöetujen arvostus
nousee ja vahvistat
työnantajakuvaasi.

Jos työntekijöillä ei ole selkeää kokonaiskuvaa saamistaan eduista ja palkitsemisesta, miten he voisivat arvostaa työnantajansa tekemää investointia?

KESKITY OLENNAISEEN

Huolehdimme puolestasi henkilöstöetujen hallinnoinnista, viestinnästä ja laadunvalvonnasta. Palvelemme yrityksesi työntekijöitä myös kaikissa etuihin liittyvissä kysymyksissä. Palvelumme on automatisoitu ja integroidaan toivottaessa osaksi yrityksen olemassa olevia järjestelmiä. Tavoitteemme on tehdä aikaa vievästä hallinnosta kaukainen muisto, jolloin sinä voit keskittyä olennaiseen. Päämäärämme on auttaa sinun yritystäsi olemaan parempi työnantaja.

ANNA MEIDÄN TEHDÄ TYÖ PUOLESTASI

Kokemuksemme mukaan HR käyttää usein paljon aikaa asioihin, jotka voisi automatisoida. Räätälöimme yrityksellesi tarpeidenne mukaisen ratkaisun ja automatisoimme teille haasteelliset prosessit, kuten erilaiset tilausprosessit ja työntekijöiden kyselyt. Ilmainen asiakastukemme vastaa palveluun liittyviin kyselyihin 5 päivänä viikossa.

Tuote

Etuportaalin avulla automatisoimme etujen hallinnoinnin ja viestinnän.

Lähes kaikkien etujen hallinnointi sisältää manuaalista työtä. Automatisoimalla prosessit voit keskittyä olennaiseen.

VIIMEISESTÄ 30% NÄKYVÄÄ

Parhaistakaan palkitsemismalleista ja eduista ei ole hyötyä, jos työntekijät eivät niistä tiedä tai ymmärrä niitä. Tutkimusten mukaan työntekijät ovat tietoisia vain noin 70 % saamistaan kokonaiskompensaatioistaan ja eduista. Portaalimme kautta työntekijät saavat kokonaiskuvan ymmärrettävällä ja yksinkertaisella tavalla, jolloin jokaisesta yrityksen työntekijöihin käyttämästä eurosta tulee läpinäkyvä.

EDUT LÄPINÄKYVÄKSI

Portaalimme on suunniteltu viestimään yrityksesi henkilökunnalleen tarjoamista eduista. Sähköiset palkkalaskelmat, kertyneet lomapäivät ja yrityksen omat edut ovat kaikki lisättävissä portaaliimme. HR säästää aikaa, kun jokainen työntekijä pääsee itse seuraamaan omia tietojaan reaaliajassa. Portaaliin on myös mahdollista lisätä esimerkiksi erilaisia bonusohjelmia, tietoa tapahtumista tai vaikkapa vuokramajoituksen varauskalenterin.

VIESTINTÄ ON KAIKEN A JA O.
TEEMME SIITÄ TEHOKASTA JA HELPPOA.

Portaalimme
kautta on helppo
viestiä yksilöllisesti
jokaiselle työntekijälle.

KOHDENNETTUA VIESTINTÄÄ

Monessa yrityksessä viestitään kerralla koko henkilöstölle, vaikka ansiot ja edut ovat erilaisia eri työntekijöille. Lisäksi jokaisen työntekijän tehtäväksi jää selvittää itse, mitkä asiat koskevat häntä. Portaalimme kautta kukin näkee ajantasaiset henkilökohtaiset tiedot, mikä tekee viestinnästä tehokkaampaa. Henkilökohtainen viestintä saa myös työntekijät kokemaan itsensä enemmän arvostetuksi.

TEHOKASTA SEURANTAA

Mitä viimeisimmässä kehityskeskustelussa sovittiin tavoitteista ja palkkioista?  Portaalimme kautta HR:n on helppo hallinnoida ja seurata erilaisten sopimusten ja käytäntöjen allekirjoitusta ilman manuaalisia prosesseja.

NOPEA PEREHDYTYS

Työn aloittamisesta tulee helpompaa, kun tarjoatte pääsyn portaaliin jo ennen työsuhteen alkua, näin ymmärrys yrityksestä ja tarjoamista eduista kasvaa. Portaalin kautta myös äitiyslomalaisten ja osa-aikaisten työntekijöiden on helppo pysyä perillä omista eduistaan ja yrityksen kuulumisista.

Tulet yllättymään, kuinka organisaatiosi voi muuttua.

OTA YHTEYTTÄ!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Benify Suomi
Benify Alankomaat
Benify Ruotsi
Benify Norja
Benify Ruotsi, Göteborg
Benify Ruotsi, Malmö
Benify SAKSA
Benify TANSKA
Benify UK
Benify Ranska
Benify USA
  • 100 Montgomery St, Suite 1780
    San Francisco
    CA 94104
Benify Singapore
  • 111 Somerset Road #16-06
    TripleOne Somerset
    Singapore 238164

OTA YHTEYTTÄ!

  • YRITYKSENNE YLEISET TIEDOT

    Syötä sopimusta tekevän yrityksen viralliset tiedot tähän. Nämä tiedot eivät näy verkkosivuillamme.
  • Syötä sopimusta tekevän yrityksen viralliset tiedot tähän. Nämä tiedot eivät näy verkkosivuillamme.
  • Mikäli toimintanne on yhdistysmuotoista , olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@benify.fi.
  • Kirjoita puhelinnumero tässä muodossa: +358XXXXXXXX
  • TILITIEDOT

    Tilityksiä varten tarvitsemme tilinumeron johon ohjaamme teille tulevat tilitykset. Syötä tilinumero IBAN muodossa, esim. FI240583050002794
  • Syötä tilinumerosi tähän IBAN-muodossa ilman välilyöntejä ja -viivoja
  • Pankin SWIFT/BIC-koodi
  • VASTUUHENKILÖN TIEDOT

    Syötä omat tietosi tähän. Lähetämme sähköpostiisi rekisteröintivahvistuksen , kun olemme käsitelleet rekisteröitymisesi.
  • Kirjoita puhelinnumero tässä muodossa: +358XXXXXXXX
  • Kirjoita puhelinnumero tässä muodossa: +358XXXXXXXX
  • En halua saada markkinointitiedotteita.
  • TOIMIPISTEEN TIEDOT

    Nämä tiedot näkyvät verkkosivuillamme osiossa käyttökohteet. Jos nämä tiedot vastaavat yrityksen tietoja, klikkaa 'Kopioi tiedot'.
  • Toimipisteen koko nimi
  • Kirjoita puhelinnumero tässä muodossa: +358XXXXXXXX
  • Lyhyt kuvaus toimipisteestä. Tämä kenttä on rajoitettu 1000:n merkkiin.
  • Valitse toimipisteen lajitiedot

  • ALLEKIRJOITUS

    Sama kuin sopimuksen yhteyshenkilö
  • Benify ei peri palveluntarjoajalta maksuja tai palkkioita tästä palvelusta. Organisaatiomme ottaa käyttöön Benifycardiin liittyvät palvelut sopimusehdoissa tarkemmin kuvatulla tavalla.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

EVÄSTEIDEN KÄYTTÖ

Käytämme tällä verkkosivustolla ja Benifyn portaalissa sekä mobiilisovelluksessa erilaisia teknisiä sovelluksia, mm. pitkä- että lyhytkestoisia evästeitä. Näiden avulla keräämme ja tallennamme tietoja käytetyistä palveluista – voimme myös yhdistää näin kerättyjä tietoja. Mikäli annat verkkosivuilla itsestäsi tunnistamisen mahdollistavia tietoja, tallennamme nämäkin tiedot muiden tietojen kanssa. Evästeiden tarkoitus on ennen kaikkea helpottaa sivustomme verkkoliikenteen analysointia ja parantaa asiakaspalveluamme.

MIKÄ ON EVÄSTE?

Eväste on tekstitiedosto, jonka verkkopalvelin tallentaa sivustolla vierailevan kiintolevylle tunnistaakseen verkkosivuilla vierailevan käyttäjän. Tietokoneella tarkoitetaan myös tablettia ja älypuhelinta. Evästeiden avulla palveluntarjoaja voi tarjota asiakkailleen kohdennettuja tuotesuosituksia, tarjouksia ja etuja sekä tunnistaa valitun asiointikielen ja kehittää palveluaan entistä asiakasystävällisemmäksi. Käyttäjän verkkoselaimen oletusasetukset todennäköisesti hyväksyvät evästeet, mutta käyttäjä voi poistaa evästeet selaimestaan palvelun käytön jälkeen tai torjua evästeiden käytön oman selaimen asetuksista.

Privacy Policy

Statement of purpose
Benify values and takes pride in processing personal data with a high level of security. In this policy Benify demonstrates how we process personal data.

Personal data definition
The legal definition of personal data is; information from which the individual concerned can be identified, either directly or through use of the data in conjunction with other information that is in, or is likely to come into, the possession of the data controller.
Sensitive personal data includes e.g. data subject´s racial or ethnic origin, trade union membership, physical or mental health condition or sexual life and religious beliefs.

How we process personal data
Benify Group’s products are, in short, a total compensation tool through which Benify manages employee remuneration (foremost benefits) and digital advice on pension.
When processing personal data Benify assists the client to fulfill their obligations, e.g. that they in some way ensure that all employees actually get their compensation and to fulfill other obligations in their employment agreements.
Benify Group is Data processer, since we process personal data about the end-user from Data controller (our clients). When processing personal data legislation imposes certain requirements of how this is to be done, in orders to secure individuals right to privacy and safe routines in the processing. The product that Benify provides incurs a lot of contact with personal data. Benify only processes personal data within the EEA.
To be able to process personal data on the behalf of a Data controller Benify signs a Personal Data Agreement (PDA) and state that Benify shall comply with instructions from the Data controller and with the personal data regulation in each country. Benify’s subcontractor (Lifeplan) also have to sign a PDA with Benify ensuring that they agree to follow the Data controller´s instructions and security requirements set by applicable personal data legislation in force at each time
When personal data that Benify Group process and stores no longer for fills a purpose. Benify Group erase the personal data without any delay according to an internal erasing policy.

Data security
Benify Group ensures that appropriate security measures are taken to protect personal data at all times. Security mechanisms including e.g. encryption of data, firewalls, secure logging and access controls are in place to protect personal data.

The end-user’s rights
The end-user has the right to once a year, free of charge through the data controller, request written information about the personal data Benify Group holds or processes for him or her.

Cookies
Benify uses so called cookies. A cookie is a text file stored on your computer. The purpose of our use of cookies is to facilitate for the end-user, not to record information about the end-user as a person or in any other manner that could threaten his or her identity. Cookies that are saved will not be disclosed to third parties, and will not be used to target ads or otherwise used for marketing.

How cookies can be avoided
Users can always delete cookies from the hard drive in the computer used to login to Benify´s portal. Most modern browsers also support so-called ” Private mode “, which means that the end-user’s cookies are deleted every time they close their browser.

Registering IP-addresses
When visiting Benify´s portal Benify will automatically register end-users IP-addresses. The information will be used to calculate the number of visitors and the frequency.

Consent
The applicable personal data legislation requires that a Data subject (the end-user) must consent in order for anyone to process their personal data. However, there are some exemptions. Due to these exemptions, no consent is needed. The end-user will get informed about their personal data being processed by Benify when registered.

Review
This policy will be continually monitored and will be subject to an annual review.

Benify.fi -sivusto käyttää evästeitä (cookies) parantamaan sivujen suorituskykyä sekä käyttäjäkokemusta. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoa evästeistä
Close