Benify

Teemme asiakkaistamme houkuttelevampia työnantajia

Lue lisää

KERRO EDUISTA TEHOKKAAMMIN

Laajan ja kiinnostavan etuvalikoiman avulla yrityksestäsi tulee houkuttelevampi työnantaja sekä nykyisille että potentiaalisille työntekijöille. Älykäs ja käyttäjäystävällinen etuportaalimme mahdollistaa henkilöstöetujen selkeämmän havainnollistamisen ja vaivattoman hallinnoinnin.

SUUREMPI HYÖTY HENKILÖSTÖEDUISTA JA PALKITSEMISESTA

Kuinka paljon henkilöstöetuja arvostetaan?
kuinka tietoisia työntekijät ovat palkitsemisesta?

HELPOMMIN TAVOITTEISIIN

HR:n aika kuluu usein monien manuaalisten prosessien hallinnointiin, henkilöstölle viestimiseen ja neuvotteluihin useiden eri palveluntarjoajien kanssa. Varsinaiset tavoitteet ja kehitystyö jäävät helposti jalkoihin, kun resurssit kuluvat muuhun. Benifyn etuanalyysi kartoittaa, miten ja mitä prosesseja tehostamalla pääsisitte helpommin tavoitteisiinne.

 

OIKEITA ETUJA KUSTANNUSTEHOKKAASTI

Tiedätkö, mitä etuja yrityksesi työntekijät oikeasti arvostavat? Entä mitkä maksavat yritykselle eniten? Henkilöstöeduista neuvotteleminen vie aikaa ja niiden kustannukset ovat korkeat, vaikka todellisuudessa työntekijät eivät ole välttämättä edes tietoisia työnantajan tarjoamista eduista. Etuanalyysimme kertoo, mitä etuja yrityksesi työntekijät oikeasti arvostavat suhteessa niiden kustannuksiin. Toteutetun analyysin myötä kokonaisymmärrys henkilöstöetujen kustannuksista ja niihin liittyvistä prosesseista paranee.

Yksi palvelu:

Kaikki tieto eduista ja palkitsemisesta samassa paikassa yksilöllisesti viestittynä.

Räätälöity:

Räätälöity portaali
yrityksen ja sen jokaisen
työntekijän tarpeisiin.

Todistettu:

Miljoonia työntekijöitä 30 maassa käyttää Benify-ratkaisua

Mitä teemme

Benifyn hyödyt

  • KOKONAISKOMPENSAATIO

    Työntekijät ovat keskimäärin tietoisia
    vain noin 70 % työnsä tarjoamasta
    kokonaiskompensaatiosta.
    Autamme muuttamaan asian.

  • LAAJA ETUJEN VALIKOIMA

    Tarjoamme kumppaniemme
    kautta valtavan määrän
    etuja, joista yrityksesi
    työntekijät voivat
    valita mieleisensä.

  • Viestintä

    Oikea tieto, oikealle ihmiselle,
    oikeaan aikaan. Benify
    tekee henkilöstöviestinnästä
    yksinkertaista ja tehokasta.

  • AUTOMATISOINTI

    Ratkaisumme mahdollistaa
    monen HR:n hallinnollisen
    prosessin automatisoinnin,
    jolloin aikaa jää henkilöstön
    kehittämiseen.

  • SITOUTTAMINEN

    Portaalimme avulla
    työntekijät voivat itse
    seurata ja hallinnoida etujaan.

  • HOUKUTTELEVUUS

    Portaali antaa joustavan
    työkalun työnantajamielikuvan
    rakentamiseen ja ylläpitoon.

  • KUSTANNUSTEHOKKUUS

    Kun etujen hallinnointiin kuluu
    vähemmän aikaa ja työntekijöille
    tarjotaan laaja valikoima rahanarvoisia
    etuja, rahaa säästyy sekä yritykseltä että
    sen työntekijöiltä.

  • ETUANALYYSI

    Analyysimme selvittää,
    mihin HR:n resurssit kuluvat,
    mitä etuja työntekijät oikeasti
    arvostavat, ja mitkä ovat yrityksesi
    tärkeimmät kehityskohteet.

Yhteistyö Benifyn kanssa on hauskaa ja he tekevät aina sen, minkä lupaavat. Innostuneisuus ja ilo toimia yhdessä tarttuvat.

- Jonas Weckström, HR-Johtaja , Studentwork Sharper Oy

Benify auttaa meitä tarjoamaan 10 000 työntekijälle hyviä etuja riippumatta siitä, missä he työskentelevät.

- Ulrika Englund, Sandvik

Benify tarjoaa niin paljon enemmän kuin vain etuja käsittelevän portaalin. He auttavat meitä tulemaan entistä houkuttelevammaksi työnantajaksi.

- Fredrik Johansson, Swedavia

RUNSAASTI ETUJA

Ihailemisen arvoinen valikoima

  • Tanssi-
    kursseja
  • terveyden-
    huoltoa
  • kuntosaleja
  • Lasten-
    hoitoa
  • online-
    kursseja
  • kulttuuri-
    etuja
  • Vuokra-
    autoja
  • Koti-
    vakuutuksia
  • lounasetuja
  • Ravinto-suunnittelua
  • Alennuksia
  • Joogaa
  • Hierontaa
  • Kursseja
  • Stressin-
    hallintaa
  • Uimahalleja
  • Fysioterapiaa
  • Liikuntaa
  • kimppa-
    kyytejä
  • Majoitusta
  • Polku-
    pyöriä
  • valmennusta
  • Joukko-
    liikennettä
  • seminaareja
  • Juoksu-
    valmennusta
  • kotipalveluja
  • lehtiä
  • leasing-
    autoja
  • kodinhoito-
    palveluja
  • Kuntotestejä
  • Näon-
    tarkastuksia
  • lahjoituksia
  • Koulutuksia
  • Jalkahoitoja
  • joululahjoja
  • Henkistä-
    valmennusta
  • ryhmä-
    liikuntaa
  • benifycard
  • Ruoka-
    toimituksia
  • Laihdutus-
    valmennusta
  • Matkailua
  • Työlaseja
  • Työpuhelimia

Oppaasi etujen viidakkoon

Laajan ja kiinnostavan etuvalikoiman avulla yrityksestäsi tulee houkuttelevampi työnantaja sekä nykyisille että potentiaalisille työntekijöille. Älykäs ja käyttäjäystävällinen etuportaalimme mahdollistaa henkilöstöetujen selkeämmän havainnollistamisen ja vaivattoman hallinnoinnin.

 

PARHAIDEN YHTEISTYÖKUMPPANEIDEN AVULLA PARHAITA ETUJA

Palvelumme mahdollistaa eri palveluntarjoajien etujen hyödyntämisen ympäri Suomen yhden portaalin kautta. Edustamme maailmanlaajuisesti yli 800 000 työntekijää, mikä antaa meille ainutlaatuiset lähtökohdat neuvotella parhaista eduista juuri sinun yrityksesi työntekijöille. Neuvottelemme aina etuja kerralla myös koko asiakaskunnallemme varmistaaksemme, että meillä on aina parhaimmat alennukset.

YRITYSKOHTAISET EDUT

Kaikkien Benifyn neuvottelemien etujen lisäksi jokainen asiakkaamme voi lisätä omat yrityskohtaiset henkilöstöetunsa palveluun. Oli kyseessä sitten lomamökit, koulutukset tai työpaikan oma kuntosali, teemme eduista viestimisen helpoksi ja niiden hallinnoimisesta tehokkaampaa.

Pay2Go

Mobiilisovelluksemme kautta edut ovat aina henkilöstöllänne mukana. Sovelluksen kautta voi hyödyntää etuja, alennuksia sekä verottomia henkilöetuja kuten liikunta- ja kulttuuritukea. Sovelluksesta näkee suoraan kaikki mukanaolevat palveluntarjoajat ja heidän tarjoamansa palvelut, joista kukin työntekijä voi valita ja maksaa haluamansa näppärästi puhelimen kautta. Työntekijät näkevät palvelusta henkilökohtaisen saldonsa ja voivat maksaa palvelut suoraan paikan päällä. Maksusta tulee heti vahvistus puhelimen näytölle sekä sähköpostitse käyttäjälle ja palveluntarjoajalle. Olemme varmistaneet että käyttö on aina helppoa ja nopeaa!

ALENNUKSET TEKEVÄT ELÄMÄSTÄ ENTISTÄ PAREMPAA

Kaikki rakastavat tarjouksia. Jokainen asiakkaidemme työntekijä saa käyttöönsä Benifycard – henkilökunta-alennukset, joita voi hyödyntää sadoissa liikkeissä ja verkkokaupoissa.

HAASTEENA ETUJEN HALLINTA?

Helposti hallittavat edut ovat palvelumme ydintä. Säästämme teiltä hyvien etujen etsimisen vaivan ja  automatisoimme nykyisten etujen hallinnoinnin.

Tuote

Etuportaalin avulla
henkilöstöetujen arvostus
nousee ja vahvistat
työnantajakuvaasi.

Jos työntekijöillä ei ole selkeää kokonaiskuvaa saamistaan eduista ja palkitsemisesta, miten he voisivat arvostaa työnantajansa tekemää investointia?

KESKITY OLENNAISEEN

Huolehdimme puolestasi henkilöstöetujen hallinnoinnista, viestinnästä ja laadunvalvonnasta. Palvelemme yrityksesi työntekijöitä myös kaikissa etuihin liittyvissä kysymyksissä. Palvelumme on automatisoitu ja integroidaan toivottaessa osaksi yrityksen olemassa olevia järjestelmiä. Tavoitteemme on tehdä aikaa vievästä hallinnosta kaukainen muisto, jolloin sinä voit keskittyä olennaiseen. Päämäärämme on auttaa sinun yritystäsi olemaan parempi työnantaja.

ANNA MEIDÄN TEHDÄ TYÖ PUOLESTASI

Kokemuksemme mukaan HR käyttää usein paljon aikaa asioihin, jotka voisi automatisoida. Räätälöimme yrityksellesi tarpeidenne mukaisen ratkaisun ja automatisoimme teille haasteelliset prosessit, kuten erilaiset tilausprosessit ja työntekijöiden kyselyt. Ilmainen asiakastukemme vastaa palveluun liittyviin kyselyihin 5 päivänä viikossa.

Tuote

Etuportaalin avulla automatisoimme etujen hallinnoinnin ja viestinnän.

Lähes kaikkien etujen hallinnointi sisältää manuaalista työtä. Automatisoimalla prosessit voit keskittyä olennaiseen.

VIIMEISESTÄ 30% NÄKYVÄÄ

Parhaistakaan palkitsemismalleista ja eduista ei ole hyötyä, jos työntekijät eivät niistä tiedä tai ymmärrä niitä. Tutkimusten mukaan työntekijät ovat tietoisia vain noin 70 % saamistaan kokonaiskompensaatioistaan ja eduista. Portaalimme kautta työntekijät saavat kokonaiskuvan ymmärrettävällä ja yksinkertaisella tavalla, jolloin jokaisesta yrityksen työntekijöihin käyttämästä eurosta tulee läpinäkyvä.

EDUT LÄPINÄKYVÄKSI

Portaalimme on suunniteltu viestimään yrityksesi henkilökunnalleen tarjoamista eduista. Sähköiset palkkalaskelmat, kertyneet lomapäivät ja yrityksen omat edut ovat kaikki lisättävissä portaaliimme. HR säästää aikaa, kun jokainen työntekijä pääsee itse seuraamaan omia tietojaan reaaliajassa. Portaaliin on myös mahdollista lisätä esimerkiksi erilaisia bonusohjelmia, tietoa tapahtumista tai vaikkapa vuokramajoituksen varauskalenterin.

VIESTINTÄ ON KAIKEN A JA O.
TEEMME SIITÄ TEHOKASTA JA HELPPOA.

Portaalimme
kautta on helppo
viestiä yksilöllisesti
jokaiselle työntekijälle.

KOHDENNETTUA VIESTINTÄÄ

Monessa yrityksessä viestitään kerralla koko henkilöstölle, vaikka ansiot ja edut ovat erilaisia eri työntekijöille. Lisäksi jokaisen työntekijän tehtäväksi jää selvittää itse, mitkä asiat koskevat häntä. Portaalimme kautta kukin näkee ajantasaiset henkilökohtaiset tiedot, mikä tekee viestinnästä tehokkaampaa. Henkilökohtainen viestintä saa myös työntekijät kokemaan itsensä enemmän arvostetuksi.

TEHOKASTA SEURANTAA

Mitä viimeisimmässä kehityskeskustelussa sovittiin tavoitteista ja palkkioista?  Portaalimme kautta HR:n on helppo hallinnoida ja seurata erilaisten sopimusten ja käytäntöjen allekirjoitusta ilman manuaalisia prosesseja.

NOPEA PEREHDYTYS

Työn aloittamisesta tulee helpompaa, kun tarjoatte pääsyn portaaliin jo ennen työsuhteen alkua, näin ymmärrys yrityksestä ja tarjoamista eduista kasvaa. Portaalin kautta myös äitiyslomalaisten ja osa-aikaisten työntekijöiden on helppo pysyä perillä omista eduistaan ja yrityksen kuulumisista.

Tulet yllättymään, kuinka organisaatiosi voi muuttua.

OTA YHTEYTTÄ!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Benify Suomi
Benify Alankomaat
Benify Ruotsi
Benify Norja
Benify Ruotsi, Göteborg
Benify Ruotsi, Malmö
Benify SAKSA
Benify TANSKA
Benify UK
Benify Ranska
Benify USA
  • 100 Montgomery St, Suite 1780
    San Francisco
    CA 94104
Benify Singapore
  • 111 Somerset Road #16-06
    TripleOne Somerset
    Singapore 238164

OTA YHTEYTTÄ!

  • YRITYKSENNE YLEISET TIEDOT

    Syötä sopimusta tekevän yrityksen viralliset tiedot tähän. Nämä tiedot eivät näy verkkosivuillamme.
  • Syötä sopimusta tekevän yrityksen viralliset tiedot tähän. Nämä tiedot eivät näy verkkosivuillamme.
  • Mikäli toimintanne on yhdistysmuotoista , olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@benify.fi.
  • Kirjoita puhelinnumero tässä muodossa: +358XXXXXXXX
  • TILITIEDOT

    Tilityksiä varten tarvitsemme tilinumeron johon ohjaamme teille tulevat tilitykset. Syötä tilinumero IBAN muodossa, esim. FI240583050002794
  • Syötä tilinumerosi tähän IBAN-muodossa ilman välilyöntejä ja -viivoja
  • Pankin SWIFT/BIC-koodi
  • VASTUUHENKILÖN TIEDOT

    Syötä omat tietosi tähän. Lähetämme sähköpostiisi rekisteröintivahvistuksen , kun olemme käsitelleet rekisteröitymisesi.
  • Kirjoita puhelinnumero tässä muodossa: +358XXXXXXXX
  • Kirjoita puhelinnumero tässä muodossa: +358XXXXXXXX
  • En halua saada markkinointitiedotteita.
  • TOIMIPISTEEN TIEDOT

    Nämä tiedot näkyvät verkkosivuillamme osiossa käyttökohteet. Jos nämä tiedot vastaavat yrityksen tietoja, klikkaa 'Kopioi tiedot'.
  • Toimipisteen koko nimi
  • Kirjoita puhelinnumero tässä muodossa: +358XXXXXXXX
  • Lyhyt kuvaus toimipisteestä. Tämä kenttä on rajoitettu 1000:n merkkiin.
  • Valitse toimipisteen lajitiedot

  • ALLEKIRJOITUS

    Sama kuin sopimuksen yhteyshenkilö
  • Benify ei peri palveluntarjoajalta maksuja tai palkkioita tästä palvelusta. Organisaatiomme ottaa käyttöön Benifycardiin liittyvät palvelut sopimusehdoissa tarkemmin kuvatulla tavalla.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

EVÄSTEIDEN KÄYTTÖ

Käytämme tällä verkkosivustolla ja Benifyn portaalissa sekä mobiilisovelluksessa erilaisia teknisiä sovelluksia, mm. pitkä- että lyhytkestoisia evästeitä. Näiden avulla keräämme ja tallennamme tietoja käytetyistä palveluista – voimme myös yhdistää näin kerättyjä tietoja. Mikäli annat verkkosivuilla itsestäsi tunnistamisen mahdollistavia tietoja, tallennamme nämäkin tiedot muiden tietojen kanssa. Evästeiden tarkoitus on ennen kaikkea helpottaa sivustomme verkkoliikenteen analysointia ja parantaa asiakaspalveluamme.

MIKÄ ON EVÄSTE?

Eväste on tekstitiedosto, jonka verkkopalvelin tallentaa sivustolla vierailevan kiintolevylle tunnistaakseen verkkosivuilla vierailevan käyttäjän. Tietokoneella tarkoitetaan myös tablettia ja älypuhelinta. Evästeiden avulla palveluntarjoaja voi tarjota asiakkailleen kohdennettuja tuotesuosituksia, tarjouksia ja etuja sekä tunnistaa valitun asiointikielen ja kehittää palveluaan entistä asiakasystävällisemmäksi. Käyttäjän verkkoselaimen oletusasetukset todennäköisesti hyväksyvät evästeet, mutta käyttäjä voi poistaa evästeet selaimestaan palvelun käytön jälkeen tai torjua evästeiden käytön oman selaimen asetuksista.

Privacy Policy

Statement of purpose

Benify values and takes pride in processing personal data with a high level of integrity and security. In this policy, Benify explains why and how we process personal data.


Key terms and definitions

There are some key legal terms that it is essential to know in order to understand this policy. Below is a description of these terms.

Personal data is information related to an identified or identifiable natural person or data subject. An identifiable person is someone who can be identified, either directly, for example through a personal identity number, or indirectly, through use of the data in conjunction with other information in the possession of the data controller. Certain special categories of personal data, including racial or ethnic origin, trade union membership, sexuality, physical or mental health conditions, and religious beliefs, are considered sensitive data. Such data require higher protection and safeguards.

Processing personal data includes any operation or set of operations performed on personal data, whether or not by automatic means. So, processing includes disclosure by transmission, structuring, amending, storing and many other activities performed on personal data.

Controller is the natural or legal person who determines the purposes and means of the processing of their personal data. The controller is entitled to engage other parties to process personal data on its behalf. Such party is called a processor. The processor is thus acting under the authority of the controller and is only allowed to process the controller’s personal data on instructions from the controller or if required by applicable law.


Why Benify processes personal data

Benify provides software as a service to our clients in order to assist them in improving and managing their employees’ compensation, thereby strengthening their employer brands. The services are provided through Benify’s digital benefit portal where employees of our clients log in as end-users to view and manage their compensation and benefits. Provision of these services thus require Benify to processes personal data of our clients identifying and relating to our clients’ employees as data subjects.

Consequently, each client is the controller of their respective personal data and Benify is engaged as a processor acting under the authority, and on the behalf, of our clients. The legal basis for our processing is that it is necessary for the performance of our clients’ employment contracts with the data subjects.

When end-users log on to the benefit portal for the first time, they are informed about the client’s role as controller, Benify’s role as a processor and the general purposes for which their personal data is being processed by Benify.


How Benify processes personal data

The benefit portal is tailored to each client’s service request. The processing activities carried out by Benify therefore differ between different clients, but generally includes (without being limited to) the following operations:

• Receiving personal data related to the end users of the portal from clients and end-users
• Integrating the personal data in the benefits portal to set up individual accounts and further personalize the experience of the portal
• Administrating orders and salary transactions related to orders made by the data subjects in the benefit portal, and transmitting the data back to the client
• Developing new tools, products of services for our clients
• Communicating with end-users and client administrators regarding use of the benefit portal

Benify only processes the clients’ personal data in order to provide them with our services for digital processing of compensation and benefits, and only pursuant to their instructions or as required by law. When authorized by clients to process personal data for continuous development, testing and troubleshooting in the benefit portal, Benify uses pseudonymized, anonymized or aggregated data to the extent possible.

Benify’s processing activities is governed by written Data Processing Agreements between Benify and each client. These agreements states that Benify is acting as a processor under the authority of the controller and shall comply with instructions from the client and relevant data protection authority. It also imposes certain obligations on Benify regarding how to process personal data in order to ensure privacy rights and secure routines.

Since Benify only processes our client’s personal data as a processor, and the legal basis for processing is that it is necessary for the performance of our clients’ employment contracts, no consent is required from the data subjects for Benify’s processing operations.


Individual consent to independent suppliers

The companies that offer their products and services in the portal are independent suppliers. They are not sub-contractors of Benify but have entered into cooperation agreements with Benify pursuant to which they offer their products and services in the benefit portal as a digital marketplace for the clients and end-users. The supplier is therefore the contractual counterparty in relation to orders made in the portal, not Benify.

In order to complete a purchase in the portal, the end-user must give its consent to the supplier (i) gaining access to relevant personal data of the end-user and (ii) processing that personal data in order to fulfill its obligations to the end-user. The consent is given as a separate step in the ordering process. If the end user consents, Benify will send the order to the supplier and provide the supplier with relevant personal data relating to the end-user.

When an order is completed by the end-user, the supplier is the controller of the personal data it has received. The supplier is therefore responsible for determining the purpose and means of processing such data.


Subcontractors

Any subcontractor engaged by Benify that will process personal data under the authority, and on behalf, of Benify must enter into a separate DPA with Benify. Pursuant to this agreement, the subcontractor agrees to comply with instructions from relevant data controller and applicable data protection legislation.

Benify is obliged to keep its clients informed about any subcontractor engaged to process the clients’ personal data and the clients are entitled to object to such subcontractor’s processing.


Data storage and transfer

Benify only stores and processes personal data within the European Economic Area (EEA). No personal data is transferred to any third country outside of the EEA.

Benify’s data centers are located in Sweden and Germany.


Data security

The security of personal data is important to Benify. We ensure that appropriate security measures are taken to protect personal data at all times and we follow generally accepted standards and frameworks to protect personal data. This means that personal data, for example, is protected against unauthorized access, changes or destruction.

In order to achieve a structured and strategic approach to information security, Benify has a fully implemented information security management system according to ISO/IEC 27001 which caters to both administrative and technical security controls. Benify is therefore ISO/IEC 27001:2013 certified. The certification process has been performed by an independent external certification body that has been accredited by an accreditation body.

For further information, see the Benify security page available on our public website.


Cookies

Benify uses cookies on our website so that users can enjoy the best possible online experience.

For further information, see the Benify Cookie Policy available on our public website.


Review

This policy will be continually monitored and will be subject to an annual review. Document owner is responsible for annual review. In case of recurring critical incidents there may be additional reviews.

Benify.fi -sivusto käyttää evästeitä (cookies) parantamaan sivujen suorituskykyä sekä käyttäjäkokemusta. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoa evästeistä
Close