Benify

Teemme asiakkaistamme houkuttelevampia työnantajia

Lue lisää

KERRO EDUISTA TEHOKKAAMMIN

Laajan ja kiinnostavan etuvalikoiman avulla yrityksestäsi tulee houkuttelevampi työnantaja sekä nykyisille että potentiaalisille työntekijöille. Älykäs ja käyttäjäystävällinen etuportaalimme mahdollistaa henkilöstöetujen selkeämmän havainnollistamisen ja vaivattoman hallinnoinnin.

SUUREMPI HYÖTY HENKILÖSTÖEDUISTA JA PALKITSEMISESTA

Kuinka paljon henkilöstöetuja arvostetaan?
kuinka tietoisia työntekijät ovat palkitsemisesta?

HELPOMMIN TAVOITTEISIIN

HR:n aika kuluu usein monien manuaalisten prosessien hallinnointiin, henkilöstölle viestimiseen ja neuvotteluihin useiden eri palveluntarjoajien kanssa. Varsinaiset tavoitteet ja kehitystyö jäävät helposti jalkoihin, kun resurssit kuluvat muuhun. Benifyn etuanalyysi kartoittaa, miten ja mitä prosesseja tehostamalla pääsisitte helpommin tavoitteisiinne.

 

OIKEITA ETUJA KUSTANNUSTEHOKKAASTI

Tiedätkö, mitä etuja yrityksesi työntekijät oikeasti arvostavat? Entä mitkä maksavat yritykselle eniten? Henkilöstöeduista neuvotteleminen vie aikaa ja niiden kustannukset ovat korkeat, vaikka todellisuudessa työntekijät eivät ole välttämättä edes tietoisia työnantajan tarjoamista eduista. Etuanalyysimme kertoo, mitä etuja yrityksesi työntekijät oikeasti arvostavat suhteessa niiden kustannuksiin. Toteutetun analyysin myötä kokonaisymmärrys henkilöstöetujen kustannuksista ja niihin liittyvistä prosesseista paranee.

Yksi palvelu:

Kaikki tieto eduista ja palkitsemisesta samassa paikassa yksilöllisesti viestittynä.

Räätälöity:

Räätälöity portaali
yrityksen ja sen jokaisen
työntekijän tarpeisiin.

Todistettu:

Miljoonia työntekijöitä 30 maassa käyttää Benify-ratkaisua

Mitä teemme

Benifyn hyödyt

  • KOKONAISKOMPENSAATIO

    Työntekijät ovat keskimäärin tietoisia
    vain noin 70 % työnsä tarjoamasta
    kokonaiskompensaatiosta.
    Autamme muuttamaan asian.

  • LAAJA ETUJEN VALIKOIMA

    Tarjoamme kumppaniemme
    kautta valtavan määrän
    etuja, joista yrityksesi
    työntekijät voivat
    valita mieleisensä.

  • Viestintä

    Oikea tieto, oikealle ihmiselle,
    oikeaan aikaan. Benify
    tekee henkilöstöviestinnästä
    yksinkertaista ja tehokasta.

  • AUTOMATISOINTI

    Ratkaisumme mahdollistaa
    monen HR:n hallinnollisen
    prosessin automatisoinnin,
    jolloin aikaa jää henkilöstön
    kehittämiseen.

  • SITOUTTAMINEN

    Portaalimme avulla
    työntekijät voivat itse
    seurata ja hallinnoida etujaan.

  • HOUKUTTELEVUUS

    Portaali antaa joustavan
    työkalun työnantajamielikuvan
    rakentamiseen ja ylläpitoon.

  • KUSTANNUSTEHOKKUUS

    Kun etujen hallinnointiin kuluu
    vähemmän aikaa ja työntekijöille
    tarjotaan laaja valikoima rahanarvoisia
    etuja, rahaa säästyy sekä yritykseltä että
    sen työntekijöiltä.

  • ETUANALYYSI

    Analyysimme selvittää,
    mihin HR:n resurssit kuluvat,
    mitä etuja työntekijät oikeasti
    arvostavat, ja mitkä ovat yrityksesi
    tärkeimmät kehityskohteet.

Yhteistyö Benifyn kanssa on hauskaa ja he tekevät aina sen, minkä lupaavat. Innostuneisuus ja ilo toimia yhdessä tarttuvat.

- Jonas Weckström, HR-Johtaja , Studentwork Sharper Oy

Benify auttaa meitä tarjoamaan 10 000 työntekijälle hyviä etuja riippumatta siitä, missä he työskentelevät.

- Ulrika Englund, Sandvik

Benify tarjoaa niin paljon enemmän kuin vain etuja käsittelevän portaalin. He auttavat meitä tulemaan entistä houkuttelevammaksi työnantajaksi.

- Fredrik Johansson, Swedavia

RUNSAASTI ETUJA

Ihailemisen arvoinen valikoima

  • Tanssi-
    kursseja
  • terveyden-
    huoltoa
  • kuntosaleja
  • Lasten-
    hoitoa
  • online-
    kursseja
  • kulttuuri-
    etuja
  • Vuokra-
    autoja
  • Koti-
    vakuutuksia
  • lounasetuja
  • Ravinto-suunnittelua
  • Alennuksia
  • Joogaa
  • Hierontaa
  • Kursseja
  • Stressin-
    hallintaa
  • Uimahalleja
  • Fysioterapiaa
  • Liikuntaa
  • kimppa-
    kyytejä
  • Majoitusta
  • Polku-
    pyöriä
  • valmennusta
  • Joukko-
    liikennettä
  • seminaareja
  • Juoksu-
    valmennusta
  • kotipalveluja
  • lehtiä
  • leasing-
    autoja
  • kodinhoito-
    palveluja
  • Kuntotestejä
  • Näon-
    tarkastuksia
  • lahjoituksia
  • Koulutuksia
  • Jalkahoitoja
  • joululahjoja
  • Henkistä-
    valmennusta
  • ryhmä-
    liikuntaa
  • benifycard
  • Ruoka-
    toimituksia
  • Laihdutus-
    valmennusta
  • Matkailua
  • Työlaseja
  • Työpuhelimia

Oppaasi etujen viidakkoon

Laajan ja kiinnostavan etuvalikoiman avulla yrityksestäsi tulee houkuttelevampi työnantaja sekä nykyisille että potentiaalisille työntekijöille. Älykäs ja käyttäjäystävällinen etuportaalimme mahdollistaa henkilöstöetujen selkeämmän havainnollistamisen ja vaivattoman hallinnoinnin.

 

PARHAIDEN YHTEISTYÖKUMPPANEIDEN AVULLA PARHAITA ETUJA

Palvelumme mahdollistaa eri palveluntarjoajien etujen hyödyntämisen ympäri Suomen yhden portaalin kautta. Edustamme maailmanlaajuisesti yli 800 000 työntekijää, mikä antaa meille ainutlaatuiset lähtökohdat neuvotella parhaista eduista juuri sinun yrityksesi työntekijöille. Neuvottelemme aina etuja kerralla myös koko asiakaskunnallemme varmistaaksemme, että meillä on aina parhaimmat alennukset.

YRITYSKOHTAISET EDUT

Kaikkien Benifyn neuvottelemien etujen lisäksi jokainen asiakkaamme voi lisätä omat yrityskohtaiset henkilöstöetunsa palveluun. Oli kyseessä sitten lomamökit, koulutukset tai työpaikan oma kuntosali, teemme eduista viestimisen helpoksi ja niiden hallinnoimisesta tehokkaampaa.

Pay2Go

Mobiilisovelluksemme kautta edut ovat aina henkilöstöllänne mukana. Sovelluksen kautta voi hyödyntää etuja, alennuksia sekä verottomia henkilöetuja kuten liikunta- ja kulttuuritukea. Sovelluksesta näkee suoraan kaikki mukanaolevat palveluntarjoajat ja heidän tarjoamansa palvelut, joista kukin työntekijä voi valita ja maksaa haluamansa näppärästi puhelimen kautta. Työntekijät näkevät palvelusta henkilökohtaisen saldonsa ja voivat maksaa palvelut suoraan paikan päällä. Maksusta tulee heti vahvistus puhelimen näytölle sekä sähköpostitse käyttäjälle ja palveluntarjoajalle. Olemme varmistaneet että käyttö on aina helppoa ja nopeaa!

ALENNUKSET TEKEVÄT ELÄMÄSTÄ ENTISTÄ PAREMPAA

Kaikki rakastavat tarjouksia. Jokainen asiakkaidemme työntekijä saa käyttöönsä Benifycard – henkilökunta-alennukset, joita voi hyödyntää sadoissa liikkeissä ja verkkokaupoissa.

HAASTEENA ETUJEN HALLINTA?

Helposti hallittavat edut ovat palvelumme ydintä. Säästämme teiltä hyvien etujen etsimisen vaivan ja  automatisoimme nykyisten etujen hallinnoinnin.

Tuote

Etuportaalin avulla
henkilöstöetujen arvostus
nousee ja vahvistat
työnantajakuvaasi.

Jos työntekijöillä ei ole selkeää kokonaiskuvaa saamistaan eduista ja palkitsemisesta, miten he voisivat arvostaa työnantajansa tekemää investointia?

KESKITY OLENNAISEEN

Huolehdimme puolestasi henkilöstöetujen hallinnoinnista, viestinnästä ja laadunvalvonnasta. Palvelemme yrityksesi työntekijöitä myös kaikissa etuihin liittyvissä kysymyksissä. Palvelumme on automatisoitu ja integroidaan toivottaessa osaksi yrityksen olemassa olevia järjestelmiä. Tavoitteemme on tehdä aikaa vievästä hallinnosta kaukainen muisto, jolloin sinä voit keskittyä olennaiseen. Päämäärämme on auttaa sinun yritystäsi olemaan parempi työnantaja.

ANNA MEIDÄN TEHDÄ TYÖ PUOLESTASI

Kokemuksemme mukaan HR käyttää usein paljon aikaa asioihin, jotka voisi automatisoida. Räätälöimme yrityksellesi tarpeidenne mukaisen ratkaisun ja automatisoimme teille haasteelliset prosessit, kuten erilaiset tilausprosessit ja työntekijöiden kyselyt. Ilmainen asiakastukemme vastaa palveluun liittyviin kyselyihin 5 päivänä viikossa.

Tuote

Etuportaalin avulla automatisoimme etujen hallinnoinnin ja viestinnän.

Lähes kaikkien etujen hallinnointi sisältää manuaalista työtä. Automatisoimalla prosessit voit keskittyä olennaiseen.

VIIMEISESTÄ 30% NÄKYVÄÄ

Parhaistakaan palkitsemismalleista ja eduista ei ole hyötyä, jos työntekijät eivät niistä tiedä tai ymmärrä niitä. Tutkimusten mukaan työntekijät ovat tietoisia vain noin 70 % saamistaan kokonaiskompensaatioistaan ja eduista. Portaalimme kautta työntekijät saavat kokonaiskuvan ymmärrettävällä ja yksinkertaisella tavalla, jolloin jokaisesta yrityksen työntekijöihin käyttämästä eurosta tulee läpinäkyvä.

EDUT LÄPINÄKYVÄKSI

Portaalimme on suunniteltu viestimään yrityksesi henkilökunnalleen tarjoamista eduista. Sähköiset palkkalaskelmat, kertyneet lomapäivät ja yrityksen omat edut ovat kaikki lisättävissä portaaliimme. HR säästää aikaa, kun jokainen työntekijä pääsee itse seuraamaan omia tietojaan reaaliajassa. Portaaliin on myös mahdollista lisätä esimerkiksi erilaisia bonusohjelmia, tietoa tapahtumista tai vaikkapa vuokramajoituksen varauskalenterin.

VIESTINTÄ ON KAIKEN A JA O.
TEEMME SIITÄ TEHOKASTA JA HELPPOA.

Portaalimme
kautta on helppo
viestiä yksilöllisesti
jokaiselle työntekijälle.

KOHDENNETTUA VIESTINTÄÄ

Monessa yrityksessä viestitään kerralla koko henkilöstölle, vaikka ansiot ja edut ovat erilaisia eri työntekijöille. Lisäksi jokaisen työntekijän tehtäväksi jää selvittää itse, mitkä asiat koskevat häntä. Portaalimme kautta kukin näkee ajantasaiset henkilökohtaiset tiedot, mikä tekee viestinnästä tehokkaampaa. Henkilökohtainen viestintä saa myös työntekijät kokemaan itsensä enemmän arvostetuksi.

TEHOKASTA SEURANTAA

Mitä viimeisimmässä kehityskeskustelussa sovittiin tavoitteista ja palkkioista?  Portaalimme kautta HR:n on helppo hallinnoida ja seurata erilaisten sopimusten ja käytäntöjen allekirjoitusta ilman manuaalisia prosesseja.

NOPEA PEREHDYTYS

Työn aloittamisesta tulee helpompaa, kun tarjoatte pääsyn portaaliin jo ennen työsuhteen alkua, näin ymmärrys yrityksestä ja tarjoamista eduista kasvaa. Portaalin kautta myös äitiyslomalaisten ja osa-aikaisten työntekijöiden on helppo pysyä perillä omista eduistaan ja yrityksen kuulumisista.

Tulet yllättymään, kuinka organisaatiosi voi muuttua.

OTA YHTEYTTÄ!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Benify Suomi
Benify Alankomaat
Benify Ruotsi
Benify Norja
Benify Ruotsi, Göteborg
Benify Ruotsi, Malmö
Benify SAKSA
Benify TANSKA
Benify UK
Benify Ranska
Benify USA
  • 100 Montgomery St, Suite 1780
    San Francisco
    CA 94104
Benify Singapore
  • 111 Somerset Road #16-06
    TripleOne Somerset
    Singapore 238164

OTA YHTEYTTÄ!

  • YRITYKSENNE YLEISET TIEDOT

    Syötä sopimusta tekevän yrityksen viralliset tiedot tähän. Nämä tiedot eivät näy verkkosivuillamme.
  • Syötä sopimusta tekevän yrityksen viralliset tiedot tähän. Nämä tiedot eivät näy verkkosivuillamme.
  • Mikäli toimintanne on yhdistysmuotoista , olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@benify.fi.
  • Kirjoita puhelinnumero tässä muodossa: +358XXXXXXXX
  • TILITIEDOT

    Tilityksiä varten tarvitsemme tilinumeron johon ohjaamme teille tulevat tilitykset. Syötä tilinumero IBAN muodossa, esim. FI240583050002794
  • Syötä tilinumerosi tähän IBAN-muodossa ilman välilyöntejä ja -viivoja
  • Pankin SWIFT/BIC-koodi
  • VASTUUHENKILÖN TIEDOT

    Syötä omat tietosi tähän. Lähetämme sähköpostiisi rekisteröintivahvistuksen , kun olemme käsitelleet rekisteröitymisesi.
  • Kirjoita puhelinnumero tässä muodossa: +358XXXXXXXX
  • Kirjoita puhelinnumero tässä muodossa: +358XXXXXXXX
  • En halua saada markkinointitiedotteita.
  • TOIMIPISTEEN TIEDOT

    Nämä tiedot näkyvät verkkosivuillamme osiossa käyttökohteet. Jos nämä tiedot vastaavat yrityksen tietoja, klikkaa 'Kopioi tiedot'.
  • Toimipisteen koko nimi
  • Kirjoita puhelinnumero tässä muodossa: +358XXXXXXXX
  • Lyhyt kuvaus toimipisteestä. Tämä kenttä on rajoitettu 1000:n merkkiin.
  • Valitse toimipisteen lajitiedot

  • ALLEKIRJOITUS

    Sama kuin sopimuksen yhteyshenkilö
  • Benify ei peri palveluntarjoajalta maksuja tai palkkioita tästä palvelusta. Organisaatiomme ottaa käyttöön Benifycardiin liittyvät palvelut sopimusehdoissa tarkemmin kuvatulla tavalla.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

EVÄSTEIDEN KÄYTTÖ

Käytämme tällä verkkosivustolla ja Benifyn portaalissa sekä mobiilisovelluksessa erilaisia teknisiä sovelluksia, mm. pitkä- että lyhytkestoisia evästeitä. Näiden avulla keräämme ja tallennamme tietoja käytetyistä palveluista – voimme myös yhdistää näin kerättyjä tietoja. Mikäli annat verkkosivuilla itsestäsi tunnistamisen mahdollistavia tietoja, tallennamme nämäkin tiedot muiden tietojen kanssa. Evästeiden tarkoitus on ennen kaikkea helpottaa sivustomme verkkoliikenteen analysointia ja parantaa asiakaspalveluamme.

MIKÄ ON EVÄSTE?

Eväste on tekstitiedosto, jonka verkkopalvelin tallentaa sivustolla vierailevan kiintolevylle tunnistaakseen verkkosivuilla vierailevan käyttäjän. Tietokoneella tarkoitetaan myös tablettia ja älypuhelinta. Evästeiden avulla palveluntarjoaja voi tarjota asiakkailleen kohdennettuja tuotesuosituksia, tarjouksia ja etuja sekä tunnistaa valitun asiointikielen ja kehittää palveluaan entistä asiakasystävällisemmäksi. Käyttäjän verkkoselaimen oletusasetukset todennäköisesti hyväksyvät evästeet, mutta käyttäjä voi poistaa evästeet selaimestaan palvelun käytön jälkeen tai torjua evästeiden käytön oman selaimen asetuksista.

Privacy Policy

Statement of purpose

Benify values and takes pride in processing personal data with a high level of integrity and security. In this policy, Benify demonstrates how we process personal data and our main legal responsibilities.

Personal data definition

The legal definition of personal data is information from which the individual concerned can be identified. Identification can be either directly, for example a personal security number, or indirectly, i.e. through use of the data in conjunction with other information that is in, or is likely to come into, the possession of the data controller.

Some data is considered to be sensitive personal data. This includes e.g. racial or ethnic origin, trade union membership, physical or mental health conditions, sexuality and religious beliefs. The term processing personal data includes any action which is taken with regard to personal data, whether or not by automatic means, for example collecting, amending, sending and keeping data.

Legal principles on processing personal data

Benify’s processing of personal data always complies with the following principles that set out our main legal responsibilities.
1. Legitimacy, correctness and transparency – Processing of personal data must be carried out in accordance with applicable law and in a correct manner. It shall also be transparent for data subjects how its personal data is processed, for example how it is collected and used.
2. Purpose limitation – There must be specific, lawful and legitimate purposes for processing personal data. These purposes govern how the data may be processed and shall be known to data subjects, prior to collecting its data.
3. Data minimization – All personal data must be adequate, relevant and limited. The scope shall be related to the specified purpose for which the data is processed.
4. Accuracy – The personal data shall remain accurate, valid and fit for its purpose.
5. Limitation of storage – Personal data that permits identification of the data subject cannot be kept for a longer period than is necessary to fulfill its specific purposes. When personal data is no longer needed for those purposes, it shall be deleted or pseudonymized.
6. Integrity and confidentiality – The processor of personal data shall protect the data subjects’ integrity and privacy by making sure that the personal data is secure by means of appropriate technical, physical and organizational security measures.
7. Accountability – The processor of personal data is responsible to ensure that the data protection principles are adhered to and must be able to demonstrate its compliance.

Why Benify processes personal data

Benify provides software as a service to our clients in order to help them in creating strong employer brands through Benify’s digital web based portal for employee compensation and benefits. The portal therefore contains personal data identifying our clients’ employees, i.e. the end-users.

When processing personal data, Benify do so in order to assist our clients to fulfill their obligations as employers, e.g. by ensuring that all employees get their compensation and benefits. Each client is therefore the controller of its personal data as it determines the purpose and means of processing the data. And Benify is the processor of the personal data as we only process the client’s personal data on the client’s behalf and pursuant to its instructions.

How Benify processes personal data

The cooperation between the client as a controller and Benify as a processor is governed by a Data Processing Agreement, a DPA, that imposes that imposes certain obligations on Benify on how to process personal data in order to ensure privacy rights and secure routines. The DPA also states that Benify shall comply with instructions from the client and relevant Data Protection Authority.

Due to the relation between Benify and the client, where Benify acts as a processor, no consent is required from the data subjects. Instead, the end-user will be informed about their personal data being processed by Benify when they log in to the portal for the first time.

Consent to independent suppliers

The companies that offer their products and services in the portal are independent suppliers. They are not sub-contractors to Benify. Instead, they have entered into agreements with Benify pursuant to which they use the portal as a digital marketplace for their products and services. The supplier is therefore the contractual counterparty in relation to orders made in the portal, not Benify.

In order to complete a purchase in the portal, the end-user must agree to the supplier (i) gaining access to relevant personal data of the end-user and (ii) processing that personal data in order to fulfill its obligations to the end-user. The purchase confirmation includes such a consent.

When a purchase is confirmed by the end-user and thus completed, the supplier is the controller of the personal data it has received. The supplier is therefore responsible for determining the purpose and means of processing such data.

Data storage and transfer

Benify only stores and processes personal data within the European Economic Area (EEA). Benify’s data centers are located in Sweden and Germany.

Subcontractors

Any subcontractor to Benify that processes personal data on behalf of Benify must enter into a separate DPA with Benify, pursuant to which the subcontractor agrees to comply with instructions from relevant data controller and applicable data protection legislation.

Benify is obliged to keep its clients informed about any subcontractor engaged to process the clients’ personal data and the clients are entitled to object to such processing.

Individual’s rights

The GDPR provides the following rights for individuals:
1. The right to be informed
2. The right of access to its personal data being processed
3. The right to rectification
4. The right to erasure
5. The right to restrict processing
6. The right to data portability
7. The right to object
8. Rights in relation to automated decision making and profiling

Benify is obligated to ensure the individuals’ rights. However, the controller is responsible for all processing of its personal data being compliant with the GDPR and thus decides how Benify shall process its personal data.

Accordingly, any questions or requests from end-users regarding Benify’s processing of their personal data shall be directed to the data controller.

Data security

The security of personal data is important to Benify. We ensure that appropriate security measures are taken to protect personal data at all times and we follow generally accepted standards and frameworks to protect personal data. This means that personal data, for example, is protected against unauthorized access, changes or destruction.

In order to achieve a structured and strategic approach to information security, Benify has a fully implemented information security management system according to ISO/IEC 27001 which caters to both administrative and technical security controls.

Benify is therefore ISO/IEC 27001:2013 certified. The certification process has been performed by an independent external certification body that has been accredited by an accreditation body.

Cookies

At Benify, we use cookies on our website so that users are able to enjoy the best possible online experience. For further information, see the Benify Cookie Policy available on our public website.

Review

This policy will be continually monitored and will be subject to an annual review. Document owner is responsible for annual review. In case of recurring critical incidents there may be additional reviews.

Benify.fi -sivusto käyttää evästeitä (cookies) parantamaan sivujen suorituskykyä sekä käyttäjäkokemusta. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoa evästeistä
Close