Benify


800 000 TYÖNTEKIJÄÄ
KÄYTTÄÄ BENIFYN
PALVELUA PÄIVITTÄIN

Lue lisää

TÄNÄÄNKIN YLI 500
YRITYSTÄ YMPÄRI
EUROOPPAA HYÖDYNTÄÄ
BENIFYN PALVELUITA.

Lue, miten kaikki sai alkunsa.

IDEA TEHOKKAAMMASTA HR:STA

Benify perustettiin vuonna 2004 tarkoituksena tehdä työnteosta sujuvaa ja töissä olosta mukavampaa. Ajatuksemme oli tehdä teknologian avulla henkilöstöeduista helpommin hallittavia ja parantaa työntekijöiden arvostusta nykyisiä etuja kohtaan. Tästä ideasta kasvoi yksi Ruotsin nopeimmin kasvavista yrityksistä, jolla on nyt jo yli 300 työntekijää kahdeksassa toimipisteessä ympäri Eurooppaa.

PAREMMAKSI TYÖNANTAJAKSI

Useat maailman suurimmista yrityksistä, kuten IKEA, Volvo ja Skanska, ovat oivaltaneet palvelumme arvon. Benify tarjoaa asiakkailleen maailman älykkäimmän henkilöstöetuportaalin, jonka avulla he voivat olla entistä parempia työnantajia. Kattava ratkaisumme mahdollistaa henkilöstöetujen hallinnoinnin sekä henkilöstön palkitsemiseen liittyvän viestinnän yhdestä osoitteesta. Palvelumme avulla asiakasyrityksemme voivat vihdoin tehdä kokonaiskompensaation näkyväksi ja palkitsemisen läpinäkyväksi. Benify palvelee kaiken kokoisia yrityksiä: olemme auttaneet myös satoja pienempiä yrityksiä olemaan parempia työnantajia.

KANSAINVÄLINEN NÄKEMYS, YKSILÖLLINEN PALVELU

Kahdeksan toimipistettämme Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa, Hollannissa, Isossa-Britanniassa ja Espanjassa palvelevat asiakkaitamme kaikkialla maailmassa. Päivittäin yli 800 000 työntekijää hyödyntää Benifyn palveluita henkilöstön palkitsemiseen liittyvissä asioissa. Olemme toteuttaneet asiakkaillemme sekä kansainvälisiä että paikallisia ratkaisuja.

KUMPPANI, JOKA RATKAISEE HAASTEET PUOLESTASI

Kokonaiskompensaation visualisointi ja henkilöstöetujen hallinnointi ei ole yksinkertaista. Benifyn päämääränä on olla asiakkaidensa konsultoiva kumppani kaikissa henkilöstön palkitsemiseen liittyvissä asioissa. Tilaa meiltä demo-esittely, niin kartoitamme yrityksesi nykytilanteen ja räätälöimme tarpeisiinne sopivan ratkaisun.

Benify tukee meitä työnantajakuvan kehittämisessä ja lisää läpinäkyvyyttä etuihimme.

- Therese Ekström, The Absolut Company

Benify auttaa meitä tarjoamaan 10 000 työntekijälle hyviä etuja riippumatta siitä, missä he työskentelevät.

- Ulrika Englund, Sandvik

Benify tarjoaa niin paljon enemmän kuin vain etuja käsittelevän portaalin. He auttavat meitä tulemaan entistä houkuttelevammaksi työnantajaksi.

- Fredrik Johansson, Swedavia

Avaamme
työntekijöillenne
etujen maailman

97 prosentin asiakaspysyvyys vuodesta 2004

TULOKSIA ENSIMMÄISESTÄ PÄIVÄSTÄ LÄHTIEN

Autamme yrityksiä tulemaan paremmiksi työnantajiksi ja varmistamme, että työntekijät huomaavat eron ensimmäisestä päivästä lähtien. Kehitämme palveluamme jatkuvasti yhdessä asiakkaidemme kanssa voidaksemme vastata niin organisaatioiden nykyisiin kuin tuleviin tarpeisiin. Teemme sen, minkä lupaamme. Tästä todisteena on 97 prosentin asiakaspysyvyys vuodesta 2004.

MENEMME ASKELEEN PIDEMMÄLLE

Emme ainoastaan täytä asiakkaidemme odotuksia, vaan ylittämme ne. Haluamme nähdä asiakkaidemme viihtyvän, inspiroituvan ja menestyvän yhdessä kanssamme. Jotta yhteistyö Benifyn kanssa olisi mutkatonta, nimitämme jokaista asiakastamme varten oman yhteyshenkilön, jonka puoleen kääntyä kaikissa henkilöstön palkitsemiseen liittyvissä asioissa.

LÄPINÄKYVÄ HINNOITTELU

Benifyn kanssa työskennellessä et kohtaa epämiellyttäviä yllätyksiä. Tiedät aina, mistä maksat, ja kuinka paljon. Ilmoitamme palvelumme kokonaiskustannuksen selkeästi, emmekä veloita ekstraa päivityksistä, palvelun kehittämisestä tai implementoinnista.

Tulette yllättymään, mitä työnteko kanssamme on.

OTA YHTEYTTÄ!

  • By contacting us, you consent to share your name, e-mail address and telephone number with Benify. This information will be processed by Benify and, if applicable, Benify’s data processors to provide the requested service to you, as well as for statistical and analytical purposes. You also consent to that Benify may contact you via email or telephone for future promotional purposes. Find out more about how Benify processes your personal data here.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Benify Suomi
Benify Alankomaat
Benify Ruotsi
Benify Norja
Benify Ruotsi, Göteborg
Benify Ruotsi, Malmö
Benify SAKSA
Benify TANSKA
Benify UK
Benify Ranska
Benify USA
  • 100 Montgomery St, Suite 1780
    San Francisco
    CA 94104
Benify Singapore
  • 111 Somerset Road #16-06
    TripleOne Somerset
    Singapore 238164

OTA YHTEYTTÄ!

  • YRITYKSENNE YLEISET TIEDOT

    Syötä sopimusta tekevän yrityksen viralliset tiedot tähän. Nämä tiedot eivät näy verkkosivuillamme.
  • Syötä sopimusta tekevän yrityksen viralliset tiedot tähän. Nämä tiedot eivät näy verkkosivuillamme.
  • Mikäli toimintanne on yhdistysmuotoista , olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@benify.fi.
  • Kirjoita puhelinnumero tässä muodossa: +358XXXXXXXX
  • TILITIEDOT

    Tilityksiä varten tarvitsemme tilinumeron johon ohjaamme teille tulevat tilitykset. Syötä tilinumero IBAN muodossa, esim. FI240583050002794
  • Syötä tilinumerosi tähän IBAN-muodossa ilman välilyöntejä ja -viivoja
  • Pankin SWIFT/BIC-koodi
  • VASTUUHENKILÖN TIEDOT

    Syötä omat tietosi tähän. Lähetämme sähköpostiisi rekisteröintivahvistuksen , kun olemme käsitelleet rekisteröitymisesi.
  • Kirjoita puhelinnumero tässä muodossa: +358XXXXXXXX
  • Kirjoita puhelinnumero tässä muodossa: +358XXXXXXXX
  • En halua saada markkinointitiedotteita.
  • TOIMIPISTEEN TIEDOT

    Nämä tiedot näkyvät verkkosivuillamme osiossa käyttökohteet. Jos nämä tiedot vastaavat yrityksen tietoja, klikkaa 'Kopioi tiedot'.
  • Toimipisteen koko nimi
  • Kirjoita puhelinnumero tässä muodossa: +358XXXXXXXX
  • Lyhyt kuvaus toimipisteestä. Tämä kenttä on rajoitettu 1000:n merkkiin.
  • Valitse toimipisteen lajitiedot

  • ALLEKIRJOITUS

    Sama kuin sopimuksen yhteyshenkilö
  • Benify ei peri palveluntarjoajalta maksuja tai palkkioita tästä palvelusta. Organisaatiomme ottaa käyttöön Benifycardiin liittyvät palvelut sopimusehdoissa tarkemmin kuvatulla tavalla.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

EVÄSTEIDEN KÄYTTÖ

Käytämme tällä verkkosivustolla ja Benifyn portaalissa sekä mobiilisovelluksessa erilaisia teknisiä sovelluksia, mm. pitkä- että lyhytkestoisia evästeitä. Näiden avulla keräämme ja tallennamme tietoja käytetyistä palveluista – voimme myös yhdistää näin kerättyjä tietoja. Mikäli annat verkkosivuilla itsestäsi tunnistamisen mahdollistavia tietoja, tallennamme nämäkin tiedot muiden tietojen kanssa. Evästeiden tarkoitus on ennen kaikkea helpottaa sivustomme verkkoliikenteen analysointia ja parantaa asiakaspalveluamme.

MIKÄ ON EVÄSTE?

Eväste on tekstitiedosto, jonka verkkopalvelin tallentaa sivustolla vierailevan kiintolevylle tunnistaakseen verkkosivuilla vierailevan käyttäjän. Tietokoneella tarkoitetaan myös tablettia ja älypuhelinta. Evästeiden avulla palveluntarjoaja voi tarjota asiakkailleen kohdennettuja tuotesuosituksia, tarjouksia ja etuja sekä tunnistaa valitun asiointikielen ja kehittää palveluaan entistä asiakasystävällisemmäksi. Käyttäjän verkkoselaimen oletusasetukset todennäköisesti hyväksyvät evästeet, mutta käyttäjä voi poistaa evästeet selaimestaan palvelun käytön jälkeen tai torjua evästeiden käytön oman selaimen asetuksista.

Privacy Policy

Statement of purpose

Benify values and takes pride in processing personal data with a high level of integrity and security. In this policy, Benify explains why and how we process personal data.


Key terms and definitions

There are some key legal terms that it is essential to know in order to understand this policy. Below is a description of these terms.

Personal data is information related to an identified or identifiable natural person or data subject. An identifiable person is someone who can be identified, either directly, for example through a personal identity number, or indirectly, through use of the data in conjunction with other information in the possession of the data controller. Certain special categories of personal data, including racial or ethnic origin, trade union membership, sexuality, physical or mental health conditions, and religious beliefs, are considered sensitive data. Such data require higher protection and safeguards.

Processing personal data includes any operation or set of operations performed on personal data, whether or not by automatic means. So, processing includes disclosure by transmission, structuring, amending, storing and many other activities performed on personal data.

Controller is the natural or legal person who determines the purposes and means of the processing of their personal data. The controller is entitled to engage other parties to process personal data on its behalf. Such party is called a processor. The processor is thus acting under the authority of the controller and is only allowed to process the controller’s personal data on instructions from the controller or if required by applicable law.


Why Benify processes personal data

Benify provides software as a service to our clients in order to assist them in improving and managing their employees’ compensation, thereby strengthening their employer brands. The services are provided through Benify’s digital benefit portal where employees of our clients log in as end-users to view and manage their compensation and benefits. Provision of these services thus require Benify to processes personal data of our clients identifying and relating to our clients’ employees as data subjects.

Consequently, each client is the controller of their respective personal data and Benify is engaged as a processor acting under the authority, and on the behalf, of our clients.

When end-users log on to the benefit portal for the first time, they are informed about the client’s role as controller, Benify’s role as a processor and the general purposes for which their personal data is being processed by Benify.


How Benify processes personal data

The benefit portal is tailored to each client’s service request. The processing activities carried out by Benify therefore differ between different clients, but generally includes (without being limited to) the following operations:

• Receiving personal data related to the end users of the portal from clients and end-users
• Integrating the personal data in the benefits portal to set up individual accounts and further personalize the experience of the portal
• Administrating orders and salary transactions related to orders made by the data subjects in the benefit portal, and transmitting the data back to the client
• Developing new tools, products of services for our clients
• Communicating with end-users and client administrators regarding use of the benefit portal

Benify only processes the clients’ personal data in order to provide them with our services for digital processing of compensation and benefits, and only pursuant to their instructions or as required by law. When authorized by clients to process personal data for continuous development, testing and troubleshooting in the benefit portal, Benify uses pseudonymized, anonymized or aggregated data to the extent possible.

Benify’s processing activities is governed by written Data Processing Agreements between Benify and each client. These agreements states that Benify is acting as a processor under the authority of the controller and shall comply with instructions from the client and relevant data protection authority. It also imposes certain obligations on Benify regarding how to process personal data in order to ensure privacy rights and secure routines.

Since Benify only processes our client’s personal data as a processor, the client as controller determines the purposes and means of the processing.


Individual consent to independent suppliers

The companies that offer their products and services in the portal are independent suppliers. They are not sub-contractors of Benify but have entered into cooperation agreements with Benify pursuant to which they offer their products and services in the benefit portal as a digital marketplace for the clients and end-users. The supplier is therefore the contractual counterparty in relation to orders made in the portal, not Benify.

In order to complete a purchase in the portal, the end-user must give its consent to the supplier (i) gaining access to relevant personal data of the end‑user and (ii) processing that personal data in order to fulfill its obligations to the end-user. The consent is given as a separate step in the ordering process. If the end user consents, Benify will send the order to the supplier and provide the supplier with relevant personal data relating to the end-user.

When an order is completed by the end-user, the supplier is the controller of the personal data it has received. The supplier is therefore responsible for determining the purpose and means of processing such data.


Subcontractors

Any subcontractor engaged by Benify that will process personal data under the authority, and on behalf, of Benify must enter into a separate DPA with Benify. Pursuant to this agreement, the subcontractor agrees to comply with instructions from relevant data controller and applicable data protection legislation.

Benify is obliged to keep its clients informed about any subcontractor engaged to process the clients’ personal data and the clients are entitled to object to such subcontractor’s processing.


Data storage and transfer

Benify only stores and processes personal data within the European Economic Area (EEA). No personal data is transferred to any third country outside of the EEA.

Benify’s data centers are located in Sweden and Germany.


Data security

The security of personal data is important to Benify. We ensure that appropriate security measures are taken to protect personal data at all times and we follow generally accepted standards and frameworks to protect personal data. This means that personal data, for example, is protected against unauthorized access, changes or destruction.

In order to achieve a structured and strategic approach to information security, Benify has a fully implemented information security management system according to ISO/IEC 27001 which caters to both administrative and technical security controls. Benify is therefore ISO/IEC 27001:2013 certified. The certification process has been performed by an independent external certification body that has been accredited by an accreditation body.

For further information, see the Benify security page available on our public website.


Cookies

Benify uses cookies on our website so that users can enjoy the best possible online experience.

For further information, see the Benify Cookie Policy available on our public website.


Marketing & communication

Benify provides and communicates high street discounts for or our end-users via e-mail, also known as BenifyDeals. This type of communication is by Benify considered to be direct marketing which requires each end-users consent (opt-in). The consent for BenifyDeals will be collected at first log-in. If you do not leave your consent no BenifyDeals communication will take place. Each end-user always has the possibility to withdraw BenifyDeals consent (opt-out) in the Benify portal and directly in the received e-mail.


Review

This policy will be continually monitored and will be subject to an annual review. Document owner is responsible for annual review. In case of recurring critical incidents there may be additional reviews.

Benify.fi -sivusto käyttää evästeitä (cookies) parantamaan sivujen suorituskykyä sekä käyttäjäkokemusta. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoa evästeistä
Close